تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

پشتیبانی

پشتیبانی تلفنی

سیستم های مدیریت محتوا



شناسه محصول: 755241
موجود

سیستم های مدیریت محتوا

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

قیمت : 5200تومان

برچسب ها :

سیستم های مدیریت محتوا

سیستم های مدیریت محتوا

سیستم های مدیریت محتوا

 

 

 

 

 

 

 

 

درود بر شما ممنون از اینکه فروشگاه خودتون رو انتخاب کردید. پروژه پیش رو مربوط به سیستم های مدیریت محتوا می باشد. این پروژه دارای 100 صفحه و به صورت word  می باشد.

 

فهرست مطالب

فصل اول CMS

1-1. سیستم های مدیریت محتوا

2-1. چرا شما يك CMS لازم داريد ؟

3-1. کاربرد عمده سیستم های مدیریت محتوا

1-3-1. Fronted

2-3-1. Backend

4-1. شیوه های مرسوم در ذخیره سازی اطلاعات

1-4-1. شیوه ذخیره سازی خام اطلاعات

2-4-1. شیوه ذخیره سازی اطلاعات بصورت فایل های تغییر یافته یا کد شده

3-4-1. شیوه ذخیره سازی در بانک اطلاعاتی

5-1. مهم‌ترين ويژگي‌هاي سيستم مديريت محتوا

6-1. مزایای استفاده از سیستم مدیریت محتوا نسبت به طراحی سایت اختصاصی

1-6-1. صرفه‌جویی در زمان ایجاد و به روزرسانی وب سایت ها

2-6-1. پشتیبانی مطمئن تر

3-6-1. انعطاف‌پذیری بیشتر

4-6-1. امنیت بالاتر وب‌سایت

5-6-1. شما می دانید و می بینید چه چیزی را خریداری می نمایید :

6-6-1. وجود مستندات ، راهنما و آموزش کافی

7-1. انواع سیستم های مدیریت محتوا

1-7-1. سیستم مدیریت محتوای سازمانی

2-7-1. سیستم مدیریت محتوای مولفه ای

8-1. انواع سیستم های مدیریت محتوا به لحاظ نرم افزاری

1-8-1. سیستم مدیریت محتوای صفحه محور

2-8-1. سیستم مدیریت محتوای قابلیت محور

9-1. آشنایی باخصوصیات سیستم های مدیریت محتوا معتبر

1-9-1. ایجاد محتوا

2-9-1. مدیریت محتوا

3-9-1. انتشار و نمایش

4-9-1. قرارداد و داد و ستد

10-1. CMS هاي اطلاعاتي

1-10-1. وردپرس

2-10-1. سیستم مدیریت محتوای رادیانت

3-10-1. سیلور استریپ

4-10-1. جوملا

5-10-1. تایپو لایت

6-10-1. دروپال

7-10-1. سیستم مدیریت محتوای ساده ساخت

فصل دوم وردپرس

1-2. تاریخچه ورد پرس

1-1-2. آمار و ارقام

2-2. وردپرس چیست؟

3-2. طراحی سایت با وردپرس

1-3-2. زمینه های طراحی و ساخت سایت با وردپرس

4-2. امکانات وردپرس

5-2. ابزار رایگان نصب وردپرس بر روی کامپیوترهای ویندوزی

6-2. نحوه نصب وردپرس برروی سرور محلی

7-2. آموزش کار با وردپرس

1-7-2. تنظیمات اولیه

1-1-7-2. تغییر کلمه عبور

2-7-2. تنظیمات همگانی

3-7-2. استفاده از تاریخ هجری شمسی

4-7-2. تغییر محل ذخیره فایل های آپلودی

5-7-2. جلوگیری از حمله اسپم ها

6-7-2. تغییرنام کاربری

8-2. محیط کار

1-8-2. کار با بخش مدیریت پست

1-1-8-2. ایجاد یک پست

2-1-8-2. آشنایی بانوارابزار

3-1-8-2. آشنائی با پنل انتشار

4-1-8-2. آشنائی با پنل برچسب ها

5-1-8-2. آشنائی با پنل دسته ها

6-1-8-2. آشنائی با تنظیمات دیگر

7-1-8-2. ویرایش یک پست

2-8-2. کار با بخش مدیریت برچسب ها

1-2-8-2. برچسب چیست؟

2-2-8-2. مدیریت برچسب ها

3-8-2. کار با بخش مدیریت دسته ها

1-3-8-2. مدیریت دسته ها

4-8-2. مدیریت چند رسانه ای ها

1-4-8-2. درج محتوای جدید به کتابخانه

2-4-8-2. مدیریت کتابخانه

5-8-2. مدیریت پیوندها

1-5-8-2. اضافه کردن یک پیوند جدید

2-5-8-2. ویرایش پیوندها

3-5-8-2. آشنائی با پیوند دسته ها

6-8-2. مدیریت برگه ها

1-6-8-2. دلایل استفاده از برگها

2-6-8-2. اضافه کردن یک برگه جدید

3-6-8-2. مدیریت برگه ها

7-8-2. مدیریت دیدگاهها

1-7-8-2. آشنائی با بخش مدیریت دیدگاهها

9-2. امکانات محیط وردپرس

1-9-2. امکانات وردپرس

1-1-9-2. هسته قابل حمل

2-1-9-2. هر اختلاف ساعتی که دارید

3-1-9-2. قابلیت gzip

4-1-9-2. سطح دسترسی

5-1-9-2. مشخصات کاربران

6-1-9-2. نصب و بروزرسانی آسان

7-1-9-2. کاملا دینامیک و انعطاف پذیر

8-1-9-2. منتشر کردن کار شما

9-1-9-2. طراحی و شخصی سازی

10-1-9-2. افزونه ها

11-1-9-2. ساخت محتوا

12-1-9-2. ابزارهای وبلاگ نویسی

13-1-9-2. ارسال مطالب بوسیله ایمیل

14-1-9-2. ستون کناری

15-1-9-2. منتشر کردن کار شما

16-1-9-2. فیدها

17-1-9-2. آدرس دهی برای مطالب شما

10-2. ویژگیهای نسخه های 3 به بعد

1-10-2. ادغام با Wordpress MU

2-10-2. نوع پست دلخواه یا Custom post type

3-10-2. تغییرات در واسط کاربری ثبت نام کاربران

4-10-2. وردپرس 3 با پوسته پیش فرض متفاوت

5-10-2. سرصفحه دلخواه

6-10-2. تغییر پشت زمینه

7-10-2. کوتاه سازی URL

8-10-2. مدیریت منو راهبری

9-10-2. امکان ایجاد template برای نویسندگان یا کاربران

10-10-2. بهبود در Custom Taxonomies

11-10-2. نوار مدیریت

1-11-10-2. صفحه مدیریت آژاکسی

2-11-10-2. پیوند داخلی یا Internal Link

3-11-10-2. Internal Link چیست؟

4-11-10-2. پیشخوان شبکه ای جداگانه

12-10-2. تگ Quick press Template

13-10-2. قالب پست

14-10-2. ظاهر جدید مدیریت

15-10-2. بهبود در نحوه بروزرسانی

16-10-2. نونما کردن مجدد ظاهر

17-10-2. آپلود جدید برای رسانه ها

11-2. مزایای استغاده از وردپرس

1-11-2. پاسخ سریع به مشکلات امنیتی

2-11-2. دوستی با SEO

3-11-2. استفاده آسان

فصل سوم ساخت قالب برای وردپرس

1-3. آموزش ساخت قالب برای وردپرس

2-3. ساختار قالب وردپرس

3-3. مشخصات بلاگ

4-3. عناوین پست ها

5-3.مشخصات پست

6-3. ساید بار

7-3. فرم جستجو

8-3. تقویم

9-3. Footer

10-3. نحوه جدا کردن فایل index.php

منابع

ضمیمه

نحوه نصب xampp

 

 

بخشی از پروژه:

1-1. سیستم های مدیریت محتوا

سیستم مدیریت محتوا ، ترجمه عبارت content management system  یا CMS است ، که به معنای سیستم نرم افزاری ای است که به کمک آن محتوا مدیریت می شود و به نرم افزارهایی گفته می شود که نظام قابل مدیریتی را در ثبت , بروزرسانی و بازیابی محتوا فراهم می آورند .  این نرم افزارها الزاما وابسته به وب نیستند و برنامه های کاربردی مدیریت محتوای وب سایت های اینترنتی , صرفا یک نمونه از این گونه سیستم های مدیریت محتوا  می باشد. لکن در کشور ما ایران ، بعلت گسترش این شاخه از نرم افزارهای سیستم مدیریت محتوا , عبارت cms تتنها به نرم افزارهای مدیریت وب سایت اطلاق می شود. Cmsیا سیستم مدیریت محتوا چرخه زندگی صفحات وب سایت اینترنتی را از لحظه ایجاد تا زمان انقراض در بر می‌گیرند و به صاحبان این وب سایت ها , که لزوما آشنای با مباحث تخصصی اینترنت , وب و برنامه نویسی تحت وب نیستند ، اجازه می دهند تا بتوانند سایت های خود را به نحوی حرفه ای مدیریت کنند. سیستم مدیریت محتوا تحولی شگرف در زمینه طراحی و مدیریت  وب سایت‌های اینترنتی به‌شمار می‌آید. امروزه توقع بینندگان سایت‌های وب بسیار بالا رفته و دیگر مرور وب سایت‌هایی با صفحات ثابت و راکد هیجانی در آنها ایجاد نمی‌کند. امروز کاربران به ‌‌دنبال سایت‌هایی می‌گردند که بتوانند به نوعی در گوشه‌ای از آن سهمی داشته باشند و ارائه محتوی، مطالب و اطلاعات جدید در هر بار رجوع کاربران به وب سایت ، می‌تواند آنها را پایبند سایت نماید. یکی از مشکلاتی که تا امروز به نوعی باعث می‌شد تا افراد کمتری به فکر داشتن یک وب‌ سایت اینترنتی بیفتند هزینه‌های بالای طراحی آن بوده ، به عنوان نمونه برای طراحی وب سایتهای اینترنتی ، سابق بر این تعدادی نیروی متخصص طراح وب ، مشغول طراحی آن در چندین ماه و رفع ایراد و پشتیبانی از وب سایت می شدند لذا هزینه طراحی و پشتیبانی وب سایت بالا بود ، ولی امروزه با در دسترس بودن سیستم های مدیریت محتوا دیگر چنین مشکلی وجود ندارد. در سال 1995 تعداد کاربران اینترنتی تنها 13 میلیون نفر در سراسر جهان را شامل می شد ، این در حالی است که این رقم در سال 2005 یعنی فقط ده سال بعد به 1 میلیلارد نفر رسید . این رشد انفجاری موجب شد تا کاربران زیادی به لزوم استفاده از اینترنت و وب پی برده و در فاصله این سالها ، تعداد صفحات وب بر روی شبکه جهانی وب , به 60 میلیارد صفحه رسید . این نیاز روز افزون ,شرکتهای طراح وب را بر آن داشت تا با طراحی و پیاده سازی نرم افزارهای جامع همه منظوره که منطبق بر نیاز اغلب مشتریان باشد و به صورت قالبی منعطف بتوان بیشتر وب سایتهای اینترنتی را با آنها راه اندازی کرد . این گونه نرم افزارها را بعدها نرم افزارهای مدیریت محتوا یا سیستم مدیریت محتوا (cms) نامیدند .اما ایراد نرم افزارهای مدیریت محتوا این بود که یک تعامل یک سویه با مخاطبان برقرار می نمودند و فقط در راستای ارائه محتوی و اطلاع رسانی به ایشان ، طراحی و پیاده سازی شده بودند . این در حالی بود که بازدیدکنندگان وب ، به دنبال سایتهایی بودند که به نوعی در گوشه ای از آن سهمی داشته باشند . با توجه به این موضوع ، نرم افزارهای مدیریت محتوای تحت وب ، با قابلیت های برقراری ارتباط دو سویه با کاربران ، پا به عرصه وجود گذاشتند و با ارائه سرویسهای دو سویه ، مخاطبان سایت را در بروزرسانی محتوای سایت سهیم کردند .در کشور  ما ایران نیز ، پس از استفاده از سیستم های مختلف مدیریت محتوای غیر بومی و انواع نرم افزارهای اینترنتی خارجی ، نیاز مبرمی به نرم افزار مدیریت محتوای بومی احساس می شد تا بتواند منطبق با سلیقه ها ، نیازها ، قوانین و مقررات بانکی و دولتی داخلی , پاسخگوی درخواست مشتریان باشد . با توجه به این مهم ، برخی از شرکتهای داخلی اقدام به طراحی و پیاده سازی نرم افزارهای مدیریت محتوا نمودند . شرکت توسعه مجازی ، یکی از پیشروان این عرصه در کشور محسوب می شود و سیستم مدیریت محتوای parscms را بر همین اساس , طراحی و پیاده سازی نمود .

2-1. چرا شما يك CMS لازم داريد ؟

اگر سايت شما هر چند وقت يكبار (مثلا هر دو هفته) به روز ميشود ميتوانيد بجاي اينكه هر بار به يك شركت طراحي وب مراجعه كنيد ، خودتان با نصب يكي از اين برنامه هاي مديريت محتوا ، تغييراتتان را روي سايت اعمال كنيد .اگر شما سايت خود را اصلا بروز نميكنيد ، بايد كم كم به فكر بيافتيد ، چون بيننده هاي شما وقتي هميشه با يك صفحه هميشگي روبرو شوند كم كم شما را فراموش مي كنند ، چون چيز جديدي براي عرضه نداريد .اكثر CMS ها در ورژن هاي مختلف و با قابليت هاي مختلف به بازار عرضه مي شوند . البته قابليت بروز كردن اطلاعات در همه مشترك است اما قابليت هاي ويژه ديگري دارند كه با قيمت هاي مختلف بشما پيشنهاد مي دهند . از جمله:

-مديريت اطلاعات فرستاده شده توسط كاربران و تاييد اطلاعات

-چند زبانه بودن

-ايجاد نقشه سايت دايناميك

-امكان ايجاد تجارت الكترونيك يا فروشگاه مجازي

-ايجاد فرم براي دريافت اطلاعات كاربران

-بهينه سازي تصاوير آپلود شده

-ايجاد و بروز كردن متا تگ ها

-امكان جستجو در مطالب سايت

-امنيت بيشتر

-گزارش آمار بازديد از صفحات

3-1. کاربرد عمده سیستم های مدیریت محتوا

 به ترتیب کاربرد و اهمیت محتوا به سه بخش کلی زیر تقسیم می شود :

1. محتوای متنی

این محتوا شامل اخبار ، مقالات ، کتب و سایر محتواهای متنی از این قبیل میباشد که خود حجم عظیمی از اطلاعات را بر روی وب تشکیل می دهند .

2. محتوای چند رسانه ای

این محتوا شامل صوت ، تصویر و فیلم میشود که برای مدیریت آن از استاندارهای خاصی استفاده می شود بهمین دلیل سیستم های مدیریتی در این بخش کاملا تخصصی بوده و عمدتا کاربرد عمومی ندارد.

3. محتوای فایلی

این محتوا شامل فایلهای فشرده ، فایلهای اجرایی و کتب الکترونیک میباشد که عمدتا برای نگهداری و مدیریت آن لازم است از استاندارد های خاصی استفاده شود، این نوع محتوا نیز به اندازه محتوای چند رسانه ای کاملا تخصصی بوده و برای مدیریت آن کمتر از سیستم های مرسوم استفاده می شود .

سیستم های مدیریت محتوای از جهات دیگری نیز قابل بررسی هستند و آن نوع مدیریت و سطح بندی اطلاعات می باشد ، که پر اهمیت ترین بخش در آشنایی و کار با سیتم های مدیریت محتوا می باشد ، سیستم های مدیریت محتوا عمدتا دسترسی به اطلاعات را در سه بخش کلی در نظر می گیرند که به ترتیب : ایجاد یا ورود اطلاعات ، ویرایش ، مدیریت و انتشار اطلاعات البته هر چه سیستم مدیریت محتوا تخصصی تر باشد. این سطح بندی ها جزیی تر می شود به عنوان مثال ایجاد یا ورود اطلاعات خود می تواند بر حسب نوع و دسته بندی محتوای دارای بخشهای متفاوتی باشد. به عنوان مثال می توان به سیستم گردش خبر در خبرگزاری ها اشاره کرد که در هر بخش اعم از ورود ، ویرایش و انتشار دارای دسترسی های متفاوتی می باشد .

نوع دیگر سطح بندی اطلاعات در سیتم های مدیریت محتوا سطح بندی اطلاعات براساس گروههای کاربری است که دارای 2 بخش کلی Fronted  و Backend  می باشد. در این حالت هر کاربر در خصوص برخورد با محتوا در یکی از این دو دسته بندی قرار خواهد گرفت که در زیر به آن اشاره خواهیم کرد:

1-3-1. Fronted

کاربر به عنوان میهمان فرض شده و صرفا به اطلاعات و محتوای بدون سطح بندی یا اطلاعات عمومی (Public) دسترسی دارد . کاربر باید دارای شناسه کاربری یا سطح اولیه دسترسی به اطلاعات باشد که در این حالت کاربر مجاز به دریافت اطلاعات براساس دسترسی بالاتر از میهمان است و می تواند اطلاعات دارای این سطح را با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود دریافت کند عمدتا این سطح از اطلاعات نیز دارای اهمیت زیادی از لحاظ نوع دسترسی نمی باشد . کاربر دارای سطح دسترسی ویژه به اطلاعات بوده و قادر به دریافت اطلاعات با درصد اهمیت بالاتری را داراست که این اطلاعات پس از بررسی های خاص امنیتی به او نمایش داده می شود هرکدام از این سطوح خود نیز دارای زیر بخش های جزیی تر برای دسته بندی اطلاعات بوده که براساس نیاز کاربران هر سیستم مدیریت محتوا متغیر می باشد .

2-3-1. Backend

کاربر با امکان ورود اطلاعات این کاربر قادر است تا به پشت صحنه سیستم مدیریت محتوا دسترسی داشته و نقش یک نویسنده تا تولید کننده محتوا را ایفا کند ، این کاربر تمامی دسترسی های بخش Fronted  را ممکن است دارا باشد . کاربر با امکان ویرایش مطالب این کاربر به عنوان ویراستار محتوای ورودی عمل کرده و تمامی دسترسی های کاربران قبلی را داراست . کاربر با امکان انتشار مطالب که در واقع جزیی ترین بخش از مدیریت سیستم را داراست و از دسترسی تمامی کاربران قبلی بهره می برد.مدیران جز، مدیران ارشد، تعریف این دو سطح دسترسی به ساختار دسترسی ها در سیستم مدبریت محتوا بر می گردد. سیستم های مدیریت محتوای از جهاتی دیگری نیز قابل بررسی هستند که از آن جمله شیوه ذخیره سازی محتوا آنهاست.

4-1. شیوه های مرسوم در ذخیره سازی اطلاعات

1-4-1. شیوه ذخیره سازی خام اطلاعات

در این شیوه اطلاعات بدون هیچ گونه تغییری و با فرمت اصلی ذخیره می شود ، این شیوه از لحاظ امنیتی دارای اشکالات فراوانی می باشد که آن جمله به عدم کنترل دسترسی به محتوا می توان اشاره کرد .

2-4-1. شیوه ذخیره سازی اطلاعات بصورت فایل های تغییر یافته یا کد شده

در این شیوه برای امنیت بیشتر اطلاعات تغییر شکل داده و از فرمت اصلی خود خارج می شود تا دسترسی به سورس اطلاعات تقریبا غیر ممکن شود ، عیب این شیوه عدم امکان پردازش های موازی بر روی اطلاعات می باشد .

3-4-1. شیوه ذخیره سازی در بانک اطلاعاتی

در این شیوه اطلاعات با فرمتی خاص در بانک های اطلاعاتی دخیره شده و قابلیت پردازش و تعیین سطح دسترسی را دارا هستند ، این شیوه جزء پرکاربردترین شیوه در ذخیره اطلاعات بوده و دارای ضریب امنیتی بالایی نیز می باشد .

سیستم های مدیریت محتوا نسبت به نسل های اولیه خود کاملا تغییر یاقته اند و قادر شده اند تا بصورت همزمان و با استفاده از امکانات جدید انواع محتوا را بسادگی مدیریت و کنترل نمایند بدین ترتیب به جای استفاده از چندین سیستم مدیریت محتوا کافی است تا یک سیستم را با امکانات تکمیلی استفاده کرد به عنوان مثال سیستم مدیریت محتوای میترا قادر است تا یصورت همزمان محتوای متنی ، تصویری ، صوتی و فایلی را با هم مدیریت و سطح بندی نماید ، این سیستم مدیریت محتوا جزء نسل جدید سیستم های مدیریت محتوا که کاملا می تواند جایگزین سیستم های مدیریت محتوای قبلی باشد ، ساختار این نرم افزاری طوری طراحی شده که بتواند بطور همزمان چند نوع محتوا را به چند زبان در اختیار کاربر بگذارد بدون اینکه در ارایه مطالب اشتباهی رخ دهد ، همچنین قادر است تا اطلاعات و محتوا را با سطوح مختلف دسترسی دسته بندی نموده و در اختیار کاربران قرار دهد ، این سیستم مدیریت محتوا کاملا رایگان بوده و با استاندارد های فارسی سازگاری کامل را دارد و می تواند به عنوان بهترین انتخاب برای مدیریت محتوا بر روی وب در نظر گرفته شود .

5-1. مهم‌ترين ويژگي‌هاي سيستم مديريت محتوا

-اقلام اطلاعاتي و ارتباط بين آنها را مديريت مي‌کند.

-امکان تعريف هر جز (يا صفحه) و موقعيت‌ آنها بر روي سايت را در اختيار کاربر قرار مي‌دهد.

-ارتباطات مورد نياز و کامل بين صفحات و اطلاعات موجود در آنها را ايجاد مي‌کند.

-ايجاد و ويرايش صفحات، کارکرد اصلي اين سيستم است.

-بين دسترسي‌ و بايگاني يکپارچگي ايجاد مي‌کند.

-داراي موتوري براي انتشار و ايجاد صفحات اينترنتی‌ست.

6-1. مزایای استفاده از سیستم مدیریت محتوا نسبت به طراحی سایت اختصاصی 

در موارد نادری ، ممکن است وب سایتی که در نظر دارید تا طراحی و پیاده سازی نمایید ، در بستر سیستم های مدیریت محتوا قابل تعریف نباشد (وب سایت خاص منظوره) که طبیعتا نیاز به برنامه نویسی اختصاصی خواهید داشت. ولی در اکثر مواقع وب سایتی که می خواهید , با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا ی موجود قابل اجراست . مزایای استفاده از نرم افزار سیستم مدیریت محتوا (cms) , نسبت به طراحی سایت اختصاصی عبارت اند از :

1-6-1. صرفه‌جویی در زمان ایجاد و به روزرسانی وب سایت ها

در حالی که طراحی و پیاده سازی یک وب سایت اینترنتی به صورت اختصاصی , ماهها به طول می انجامد ، قراردادن اطلاعات سایتتان در قالب یک سیستم مدیریت محتوا (cms) از پیش طراحی شده ، بیش از یکی دو هفته طول نخواهد کشید .  این صرفه جویی در زمان ، احتمالا محرک بسیار خوبی برای طراحی وب سایت شما با یک نرم افزار مدیریت محتوا یا cms است .یک سیستم مدیریت محتوای حرفه ای کلیه نیازهای مشتریان را پیش بینی کرده و پس از درخواست مشتری برای طراحی وب سایت ، کافی است نسخه ای از یک وب سایت طراحی شده توسط نرم افزار cms ، بر روی وب قرار گیرد . با این توصیف هزینه طراحی و پیاده سازی یک وب سایت  اینترنتی به شدت کاهش می یابد .

2-6-1. پشتیبانی مطمئن تر

 با توجه به اینکه طراحی وب سایتهای اختصاصی ، معمولا یک بار برای شما و متناسب با نیاز شما انجام می شود و برای سایرین کاربردی ندارد ، لذا چنانچه تیم طراح سایت از پشتیبانی آن سر باز زد ، کس دیگری نیز نخواهد توانست وب سایتی که دیگران نوشته اند را پشتیبانی کند لذا نمی توانید تجارت خود را بر این اساس پایه ریزی نمایید . این در حالی است که شرکتهای طراحی وب سایت که صاحب سیستم های مدیریت محتوا می باشند ، با تعداد زیادی مشتری مواجه اند که قبلا برای ایشان از این نرم افزار استفاده نموده اند . طبیعتا این شرکتها می بایست پشتیبانی کاملی از سیستم مدیریت محتوای خود به عمل آورند تا شانس باقی ماندن در بازار پر رقابت امروز را داشته باشند.

 

 


خرید آنلاین


سایر محصولات

سيستم هاي مديريت محتوا


        درود بر شما ممنون از اینکه فروشگاه خودتون رو انتخاب کردید. پروژه پیش رو مربوط به سيستم هاي مديريت محتوا می باشد. این پروژه دارای 100 صفحه و به صورت word  می باشد. فهرست مطالبفصل اول

ادامه مطلب  
دانلود آرشیو مقالات رشته مديريت با فرمت ورد 500 فایل


این پکیج شامل آرشیو مقالات رشته مديريت با فرمت Word مناسب برای فروشگاه هاي اینترنتی و کافی نت ها   ۱۶۰ نکته در مديريت نقش IT در توسعه اقتصادی و شاخص هاي توسعه اقتصادی « طرح ریزی توزیع نیازمندیها » «طراح

ادامه مطلب  
دانلود تحقیق سيستم هاي مديريت محتوا


سيستم هاي مديريت محتواچیست؟ سيستم مديريت محتوا ، ترجمه عبارت content management system  یا CMS است ، که به معنای سيستم نرم افزاری ای است که به کمک آن محتوا مديريت می شود و به نرم افزارهايی گفته می شود که نظام قابل مديريتی را در ثبت ,

ادامه مطلب  
دانلود پروژه پیرامون سيستم هاي مديريت محتوا


عنوان پروژه  :  سيستم هاي مديريت محتواقالب بندی :  wordتعداد صفحات :129 شرح مختصر : سيستم مديريت محتوا ، ترجمه عبارت content management system  یا CMS است ، که به معنای سيستم نرم افزاری ای است که به کمک آ

ادامه مطلب  
راهبرد و مديريت منابع انسانی


        درود بر شما ممنون از اینکه فروشگاه خودتون رو انتخاب کردید. پروژه پیش رو مربوط به راهبرد و مديريت منابع انسانی می باشد. این پروژه دارای 70 صفحه و به صورت word  و pdf می باشد.&nb

ادامه مطلب  
پروژه آشنایی با GPS


پروژه آشنایی با GPS در حجم 218 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:پیشرفت در صنعت تكنولوژی GPSتكنولوژی حمل و نقل بر پایه GPS تنها بخشی از ITS(سيستم حمل و نقل هوشمند) است، اما برای كشورهاي مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است. یكی از آن كشو

ادامه مطلب  
تحقیق در مورد مدیر و مديريت در سیره نبوی


فرمت فایل:WORD(قابل ویرایش)تعداد29 صحفه  مقدمهبخش اول: مديريت در سیره نبوی تعریف مديريت مديريت اسلامی در سیره نبویرابطه مديريت با اسلامبخش دوم: نقش مدیر، مبانی مديريتی سیره نبوی نقش مدیر در برقراری روابط انسانیمديريت كلاس درسان

ادامه مطلب  
دانلود پروژه پیرامون سيستم هاي مديريت محتوا (فرمت word و باقابلیت ویرایش)تعداد صفحات 123


پروژه و اموزش کامل در مورد سيستم هاي مديريت محتوا و ایجاد وب سایت هاي اماده بدون دانش برنامه نویسی(فرمت فایل Word و با قابلیت ویرایش ) تعداد صفحات 123 مقاله کامل در مورد سيستم هاي مديريت مح

ادامه مطلب  
دانلود پروژه سيستم هاي مديريت محتوی (cms) معرفی نرم افزار postnuke


در این پروژه تحقیقاتی ابتدا با نگاهی گذرا و مختصر سيستم هاي مديريت محتوی معرفی شده است سپس بر روی یك نمونه cms به نام postnuke تمركز كرده و معرفی و تجزیه و تحلیل آن آمده است.ابتدا سعی شده كه مراحل نصب را به صورت

ادامه مطلب  
تحقیق جامعه درباره بررسی و ارزیابی سيستم هاي مديريت محتوا


فرمت فایل : word (قابل ویرایش) تعداد صفحات : 152 صفحه     فهرستبخش اول :cms  چیست؟ فصل اول :سيستم مديريت محتوا چیست؟.            &

ادامه مطلب  
logo-samandehi